Magnez z parkinsonem? To się nie łączy

FARMACJA

Autor: wyborcza.pl/Rynek Seniora   03 lutego 2016 09:27


Magnez z parkinsonem? To się nie łączy Preparatów z magnezem powinni unikać ci, którzy przyjmują leki na parkinsona. Fot. archiwum

Niedobór magnezu powoduje wiele kłopotów, m.in. skurcze mięśni, drżenia kończyn. Dlatego po intensywnie promowane preparaty magnezu sięgają też seniorzy - mówi dr Mariusz Stępień, farmakolog kliniczny.

Powinni ich jednak unikać ci, którzy przyjmują leki na parkinsona, bo magnez może nasilać działanie niektórych leków stosowanych w terapii tej choroby.

Może dojść wtedy do wystąpienia wymiotów, bólów głowy, spadku ciśnienia, a nawet zaburzenia rytmu serca.

Więcej: www.wyborcza.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Rynek Seniora: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


POLECAMY W PORTALACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24 Rynek aptek House Market
    Portal Spożywczy Puls HR Koszyk cenowy Property Design Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.