Seniorzy na celowniku banków. To coraz atrakcyjniejsi klienci
Autor: Polskie Radio/Rynek Seniora   13 maja 2015 11:07

Banki coraz bardziej doceniają seniorów jako potencjalną grupę klientów, oferując im np. specjalnie dedykowane produkty. Zdaniem ekspertów trend ten będzie się nasilał.

W tej chwili, zgodnie z szacunkami Narodowego Banku Polskiego tylko 63 procent seniorów ma konta w bankach, podczas gdy średnia dla całej ludności Polski to 77 procent.   

Zdaniem Macieja Pieczkowskiego, eksperta Banku BPH, banki coraz bardziej będą doceniały seniorów jako wartościowych klientów.  Coraz większą uwagę będą zwracały na to, by klientom oferować produkty, które są proste, jasne, przejrzyste.

Seniorzy już teraz coraz częściej nie tylko mają szanse na uzyskanie kredytu, ale też  skorzystanie ze specjalnych produktów, dedykowanych wyłącznie tej grupie osób. 

Więcej: www.polskieradio24.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Rynek Seniora: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24 Rynek aptek House Market
    Portal Spożywczy Puls HR Koszyk cenowy Property Design Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.