Seniorzy "online" rosną w siłę



Puls Biznesu/Rynek Zdrowia - 17 lutego 2015 10:18


Z każdym rokiem przybywa seniorów. Coraz częściej są to osoby aktywnie korzystające z nowych technologii - informuje Puls Biznesu.

Możliwości, jakie oferuje wirtualny świat, kuszą polskich seniorów. Sklep Merlin.pl informował niedawno, że w 2014 r. aż 13 proc. jego nowych klientów stanowiły osoby z grup: 55-64 i 64+.

Według danych e-sklepu klienci z tych grup spędzają na jego stronach nawet dwa razy więcej niż np. najmłodsi kupujący (18-24).

Jak mówi PB Artur Sadowski, prezes platformy SerwerSMS, powoli mija czas, w którym jesień życia kojarzyła się z wykluczeniem i samotnością. Nadchodzi czas e-seniorów, czyli osób w wieku 55+, które są aktywne i w pełni świadome możliwości, jakie dają nam nowe technologie.

Sadowski podkreśla, że producenci, którzy chcą utrzymać swoją pozycję na rynku, muszą uwzględnić potrzeby tej grupy wiekowej, ponieważ jej znaczenie może okazać się kluczowe.

Więcej: http://pulsbiznesu.pb.pl