
Jeden, kilku, a w niektórych przypadkach kilkunastu kandydatów ubiega się o stanowiska dyrektorów oddziałów ZUS w całym kraju w konkursie rozpisanym przez zarząd po odwołaniu obecnych dyrektorów. Zakład Ubezpieczeń Społecznych zwolnił ich 30 listopada.
7 października dyrektorzy otrzymali zwolnienia i zarząd Zakładu ogłosił konkurs na te stanowiska w 43 oddziałach. Dokumenty można było składać do 21 października.
Najmniej - po jednym kandydacie, którzy spełnili wymogi formalne startuje na stanowisko dyrektora oddziałów ZUS w Słupsku i Koszalinie, po dwóch w Zielonej Górze i I oddziale w Łodzi, a po trzech w Gorzowie Wielkopolskim, Pile, Olsztynie, Siedlcach i Częstochowie. Najwięcej ubiega się o stanowiska w Warszawie - czternastu - na szefa III oddziału, dwunastu - I oddziału i dziesięciu - II oddziału w Warszawie.
Osoby, które spełniły wymagania formalne, w piątek wezmą udział w teście wiedzy o ubezpieczeniach społecznych i finansach państwa. Następnie kompetencje menadżerskie kandydatów sprawdzą eksperci zarządzania kadrami spoza ZUS, co ma zagwarantować obiektywizm konkursu. Po przejściu tych dwóch etapów o nominacjach zdecyduje prezes ZUS po rozmowie z kandydatami, tak by mogli objąć stanowiska 1 grudnia.
Zakład deklarował, że konkurs jest w pełni otwarty i transparentny, może w nim wystartować każdy z dotychczasowych dyrektorów i w ten sposób zweryfikować swoje kompetencje. W ramach przeglądu kadr zarząd chce też ocenić pracę obecnych dyrektorów w centrali Zakładu.
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych