Twórcy strategii sprzedażowych zmienią kurs na osoby starsze?

FINANSE

Autor: Rzeczpospolita/Rynek Seniora   31 marca 2016 08:45


Twórcy strategii sprzedażowych zmienią kurs na osoby starsze? Fot. Adobe Stock. Data Dodania: 16 grudnia 2022

Obecnie w reklamach wielu produktów i usług dominuje kult młodości, a dla seniorów kierowane są niemal wyłącznie kampanie dotyczące suplementów diety. Jednak w Polsce - pierwszy raz od czasów wojny - przewagę mają zyskiwać starsze pokolenia - donosi Rzeczpospolita.

Podobny trend od dawna rysuje się w dojrzałych społeczeństwach Zachodu. Z czasem to seniorzy mają stanowić główną grupę zakupową, dlatego przynajmniej część firm będzie musiała przeorientować swoje strategie sprzedażowe - pisze Rzeczpospolita. 

Trend jako pierwsi na szerszą skalę dostrzegli sprzedawcy telefonów komórkowych. Zaoferowali seniorom prostsze i praktyczniejsze urządzenia - głównie do rozmów.

Zmiany widać także w branży odzieżowej - projektanci mody coraz chętniej zapraszają na wybiegi osoby starsze.

Badania pokazują, że starsze osoby są bardziej skłonne do wydatków konsumpcyjnych, a jednocześnie bardziej lojalne w stosunku do raz wybranych przez siebie marek - przekonuje dziennik. 

Więcej: www.rp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


POLECAMY W PORTALACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu
    Dobrzemieszkaj Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24
    Rynek aptek House Market Portal Spożywczy Puls HR Property Design
    Koszyk cenowy Sady Ogrody Promocjada Puls HR