
Obecnie w reklamach wielu produktów i usług dominuje kult młodości, a dla seniorów kierowane są niemal wyłącznie kampanie dotyczące suplementów diety. Jednak w Polsce - pierwszy raz od czasów wojny - przewagę mają zyskiwać starsze pokolenia - donosi Rzeczpospolita.
Podobny trend od dawna rysuje się w dojrzałych społeczeństwach Zachodu. Z czasem to seniorzy mają stanowić główną grupę zakupową, dlatego przynajmniej część firm będzie musiała przeorientować swoje strategie sprzedażowe - pisze Rzeczpospolita.
Trend jako pierwsi na szerszą skalę dostrzegli sprzedawcy telefonów komórkowych. Zaoferowali seniorom prostsze i praktyczniejsze urządzenia - głównie do rozmów.
Zmiany widać także w branży odzieżowej - projektanci mody coraz chętniej zapraszają na wybiegi osoby starsze.
Badania pokazują, że starsze osoby są bardziej skłonne do wydatków konsumpcyjnych, a jednocześnie bardziej lojalne w stosunku do raz wybranych przez siebie marek - przekonuje dziennik.
Więcej: www.rp.pl
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych