Zakupy żywności w internecie? Starszym to nie odpowiada

FINANSE

Autor: wirtualnemedia.pl/Rynek Seniora   29 stycznia 2016 09:37


Zakupy żywności w internecie? Starszym to nie odpowiada Fot. archiwum

Ponad 80 proc. internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku, w tym artykułów spożywczych za pośrednictwem sieci. Seniorzy jednak są wciąż nieprzekonani - wynika z badania SW Research.

Robienie zakupów spożywczych online staje się coraz popularniejsze. Grupa seniorów korzystających z internetu w ciągu dziesięciu lat wzrosła dziewięciokrotnie, ale w przypadku tego rodzaju zakupów wciąż opowiadają się za ich tradycyjną formą.

Osoby te deklarują, że przed zakupem wolą dotknąć kupowaną rzecz (odpowiadały tak przede wszystkim osoby starsze, ze średnim wykształceniem i pochodzące z mniejszych miejscowości). Co trzeci internauta (33 proc.) obawia się w jakim stanie otrzyma zakupy, a co czwarty badany (25 proc.) odpowiedział, że po prostu nie lubi zakupów robionych przez internet.

Za tradycyjnymi formami zakupów opowiadają się głównie mężczyźni, najmłodsi (do 24 lat) i najstarsi (50-59 lat) użytkownicy internetu oraz mieszkańcy terenów wiejskich (40 proc.).

Osoby, które nie dokonują e-zakupów codziennego użytku deklarują, że nie odpowiadają im koszty dostawy (18 proc. wskazań, głównie są to odpowiedzi badanych, którzy deklarują dochód nieprzekraczający 1 tys. zł miesięcznie).

Więcej: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24 Rynek aptek House Market
    Portal Spożywczy Puls HR Koszyk cenowy Property Design Sady Ogrody
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.