
Jak wynika z prognoz Wydawnictwa Bauer, średnia sprzedaż dwóch pierwszych numerów miesięcznika dla seniorów „Nostalgia” ma przekroczyć 100 tys. egzemplarzy. Tytuł notuje nieco lepsze wyniki niż podobny magazyn „Pogoda na życie” Agory - informuje serwis Wirtualnemedia.pl
„Nostalgia” to magazyn o gwiazdach kina i estrady XX wieku. Zadebiutował na rynku 27 stycznia 2016 r. w nakładzie 250 tys. egzemplarzy. Średnia prognozowana sprzedaż dwóch pierwszych numerów plasuje się na poziomie ponad 100 tys. egzemplarzy.
Na początku stycznia 2016 r. Agora wprowadziła na rynek podobny miesięcznik pt. „Pogoda na życie”. Z danych wydawcy wynika, że pierwsze dwa wydania magazynu sprzedały się średnio w liczbie 80 tys. egzemplarzy.
Cena obu tytułów jest identyczna i wynosi 1,99 zł.
Więcej: www.wirtualnemedia.pl
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych