
Do 14 listopada w białostockim ratuszu można zgłaszać kandydatów do Miejskiej Rady Seniorów.
Kandydatów na członków Miejskiej Rady Seniorów mogą zgłaszać organizacje pozarządowe i inne podmioty, w tym działające na rzecz osób starszych, mające swoją siedzibę na terenie Białegostoku. Jeden podmiot może zgłosić maksymalnie dwóch kandydatów.
Wykaz zgłoszonych kandydatów zostanie opublikowany 2 grudnia. Tydzień później, 9 grudnia, rozpocznie się głosowanie, które potrwa do 23 grudnia. Podmioty uprawnione do zgłaszania kandydatów będą mogły oddać swój głos na maksymalnie 15 kandydatów na karcie do głosowania. Wyniki głosowania ustali komisja skrutacyjna, która ogłosi je do 29 grudnia.
Więcej: www.gazeta.pl
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych