
Telewizja publiczna zajmie się promocją zdrowia Polaków. NA antenie pojawią się audycje promujące aktywność fizyczną, zachęcające do walki z uzależnieniami czy wyjaśnią zasady działania systemu wprowadzającego darmowe leki dla seniorów - donosi Dziennik Gazeta Prawna.
Jak przypomina DGP o takiej współpracy od wielu lat marzyli ministrowie zdrowia, lecz zdarzała się rzadko i tylko przy pojedynczych akcjach. Czasem dostawali czas antenowy w ramach misji publicznej TVP za darmo, czasem musieli za to płacić. Teraz współpraca ma zostać uregulowana.
Telewizja będzie umieszczać zdrowotne treści w różnych programach i filmach. A ministerstwo udzieli wsparcia merytorycznego w zakresie scenariuszy, tak by wiedza była rzetelna i nie zdarzały się wpadki.
Więcej: www.gazetaprawna.pl
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych