
Świąteczna reklama polskiego serwisu aukcyjnego, w której wystąpił starszy mężczyzna, podbija światowy internet i inne media. O dziadku z Polski, który uczy się angielskiego, by móc porozmawiać z mieszkającą w Wielkiej Brytanii wnuczką, napisały NBC News, Independent, Time, Mashable, Huffington Post czy Daily Mail. W serwisie YouTube reklama ma już niemal 7 mln wyświetleń.
Skąd takie zainteresowanie reklamą? Jej bohaterem jest starszy pan, który zamawia podręcznik dla początkujących do nauki angielskiego. W poszczególnych scenach widzimy, jak uczy się kolejnych słów i angielskich fraz. Wszystko po to, by móc porozmawiać ze swoją małą wnuczką mieszkającą w Wielkiej Brytanii.
NBC podkreśla, że wszyscy zakochali się w dziadku z Polski. Według portalu "cały internet stopniał z miłości niego" - cytuje Gazeta Wyborcza.
Zagraniczne media zwracają też uwagę, że w reklamie został poruszony aktualny problem nie tylko Polaków, ale też wielu innych ludzi, którzy na co dzień nie mają możliwości kontaktu ze swoimi bliskimi.
Jak informuje Allegro, zdjęcia do reklamy zostały nakręcone już w kwietniu 2016 r., co wpłynęło na sposób pokazania zimy. "Ukrywanie zielonych pąków drzew było jednym z zabawniejszych momentów podczas nagrań" - pisze serwis.
Zdradza ponadto, że dom, w którym mieszka główny bohater, to ponad 100-letni drewniany budynek w warszawskim Aninie. Lotnisko jest natomiast grane przez... Stadion Narodowy w Warszawie. Ujęcia z zagranicznej taksówki były nagrywane na ul. Grójeckiej, a w sceny w tramwaju na warszawskich Alejach Jerozolimskich.
Reżyserem filmu jest Szwed Jesper Ericstam, koncept wymyśliła warszawska agencja Bardzo, a za wyprodukowanie jest odpowiedzialny dom produkcyjny CutCut.
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych