Tauron walczy z nieuczciwymi akwizytorami oszukującymi starszych

POLITYKA SENIORALNA

Autor: Jacek Wykowski/Rynek Seniora   11 kwietnia 2016 15:15


Tauron walczy z nieuczciwymi akwizytorami oszukującymi starszych Tauron poprzez warsztaty "Energia dla Seniora" chce przełożyć trudną terminologię z obszaru energetyki na prostszy język. Fot. www.media.tauron.pl

Spółka Tauron Obsługa Klienta kontynuuje cykl warsztatów „Energia dla Seniora” skierowanych do osób starszych. Celem akcji jest edukowanie seniorów, jak bezpiecznie kupować energię elektryczną.

Inicjatywa ma zabezpieczać klientów przed działaniami nieuczciwych sprzedawców energii. Jej podstawowym celem jest uświadomienie osobom starszym, jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy sprzedażowej.

Uczestnicy warsztatów otrzymują pakiet wiedzy na temat sposobów ochrony swojego gospodarstwa domowego przed nieuczciwymi praktykami handlowymi akwizytorów proponujących zmianę sprzedawcy energii elektrycznej. Słuchacze poznają także zasady funkcjonowania rynku energii oraz powiązania pomiędzy obszarami sprzedaży uki dystrybucji energii. 

- Jesteśmy świadkami rozwoju wolnego rynku w obszarze energii elektrycznej. To niestety wiąże się często z bezwzględną walką o klienta. Nieuczciwi sprzedawcy najczęściej wykorzystują nieświadomość i łatwowierność konsumentów, zwłaszcza osób starszych - mówi Piotr Zawistowski, wiceprezes ds. handlowych Tauron Polska Energia (spółki dominującej Grupy Tauron).

W akcję zaangażowani są rzecznicy konsumentów oraz organizacje i stowarzyszenia działające na rzecz seniorów, m.in. Uniwersytety III Wieku, kluby seniora, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów i inne.

- Po pierwszej edycji warsztatów, która odbyła się w roku 2015, mamy już pewne doświadczenie, jak rozmawiać o rynku energii z osobami w wieku senioralnym. To trudny temat, dlatego podstawowym założeniem warsztatów jest próba przełożenia skomplikowanego języka energetyki na język, jakim posługujemy się na co dzień - mówi Agata Parzych rzecznik praw klienta spółki Tauron Obsługa Klienta. 

Jak podkreśla, akcja cieszy się sporym zainteresowaniem osób starszych i wbrew obowiązującym stereotypom, osoby w wieku senioralnym są otwarte i chętnie podejmują dialog. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Rynek Seniora: dołącz do nas na Google+

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


POLECAMY W PORTALACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24 Rynek aptek House Market
    Portal Spożywczy Puls HR Koszyk cenowy Property Design Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.