
Sieć sklepów Biedronka wprowadziła do sprzedaży produkty dla osób mających problemy z trzymaniem moczu. Są to m.in. pieluchomajtki dla dorosłych.
- Sieć Biedronka po raz kolejny poszerza swój asortyment. Do dyskontu wprowadzane są stopniowo kolejne produkty charakterystyczne dla aptek - mówi Wiktor Miałkowski, partner Pro Business Solutions.
Jak wyjaśnia ekspert, kolejny raz sieć Biedronka próbuje przejąć sprzedaż generowaną w aptekach. W ubiegłych latach kolejno wprowadziła do swojego obrotu leki OTC, w okresie Bożego Narodzenia były to toniki wzmacniające z lecytyną sprzedawane pod marką własną.
- Teraz sieć wprowadziła do sprzedaży produkty z zakresu inkontynencji, czyli dla osób mających problemy z trzymaniem moczu. Są to m.in. pieluchomajtki dla dorosłych, których sprzedaż z roku na rok bardzo rośnie, co jest związane z postępującym starzeniem się polskiego społeczeństwa – informuje partner Pro Business Solutions.
Wiktor Miałkowski przypomina, że dotychczas tego typu produkty były dostępne wyłącznie w aptekach i wyspecjalizowanych sklepach medycznych.
Dane GUS pokazują, że obecnie jest już ponad 7,5 mln Polaków powyżej 60 roku życia, a jeszcze 10 lat temu było niecałe 5,9 mln.
- Widać, w jaki sposób sieć Biedronka aktywnie poszukuje kolejnych okazji do wzrostu swojej sprzedaży i zbudowania coraz większej grupy lojalnych klientów - komentuje Miałkowski.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Newsletter
Rynek Seniora: polub nas na Facebooku
Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych