Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa: AOTMiT rusza z wyceną

ZDROWIE

Autor: AOTMiT/Rynek Seniora   04 września 2015 15:02


Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa: AOTMiT rusza z wyceną Wojciech Matusewicz, prezes Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji. Fot. Paweł Pawłowski, PTWP

W pierwszej połowie września br. ogłoszone zostanie postępowanie, w ramach którego AOTMiT wyłoni podmioty, z którymi podpisze umowy na przygotowywanie i przekazanie danych niezbędnych do ustalenia taryfy świadczeń. Tym razem Agencja zbierać będzie informacje dotyczące pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej.

O zbliżającym się terminie ogłoszenia postępowania Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji informuje na swojej stronie internetowej. Podmioty zainteresowane udziałem w postępowaniu będą zobligowane do wypełnienia ankiety, której wzór zostanie umieszczony w ogłoszeniu.   

Agencja wyjaśnia, że ze względu na harmonogram jej prac świadczeniodawcy będą mieli niewiele czasu na wypełnienie ankiety, dlatego już teraz prosi o przygotowanie informacji, których podania będzie wymagać.   

Chodzi o informacje odnośnie:

1. liczby świadczeniobiorców objętych opieką, przebywających pod różnymi adresami zamieszkania oraz liczby świadczeniobiorców objętych opieką, przebywających pod tym samym adresem zamieszkania w latach 2013 i 2014 r.
2. liczby osobodni świadczeń pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej objętych opieką świadczeniobiorców , przebywających pod różnymi adresami zamieszkania oraz liczbę osobodni świadczeń pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej objętych opieką świadczeniobiorców, przebywających pod tym samym adresem zamieszkania w latach 2013 i 2014 r.

Zainteresowani udziałem w postępowaniu powinni również przygotować się do udzielenia odpowiedzi na następujące pytania:

1. Dla ilu procent pacjentów bylibyście Państwo w stanie przekazać w formie elektronicznej informacje o czynnościach wykonywanych przez pielęgniarkę opieki długoterminowej domowej?

2. Dla ilu procent rodzajów czynności pielęgniarskich bylibyście Państwo w stanie przekazać w formie elektronicznej informacji o zaangażowanym personelu, czasie zaangażowania personelu oraz kosztach wynagrodzenia personelu przypisanego do danej czynności pielęgniarskiej?

3. Dla ilu procent spośród realizowanych rodzajów czynności pielęgniarskich jesteście Państwo w stanie przekazać w formie elektronicznej informacji o średnim koszcie jednostkowym?
4. Czy jesteście Państwo w stanie przekazać dane z dokładnością do ośrodka powstawania kosztów zawierające informacje analityczne przynajmniej o wszystkich następujących kosztach: 

- koszty według rodzaju (w tym koszty leków, koszty jednorazowych wyrobów medycznych, wynagrodzenia w podziale na lekarzy - łącznie z rezydentami, pielęgniarki oraz pozostały personel, kontrakty w podziale na lekarzy, pielęgniarki oraz pozostały personel, usługi obce wynikające z zakupu procedur medycznych,
- koszty pośrednie w podziale na ośrodki kosztów działalności podstawowej i pomocniczej
- koszty ogólnego zarządu.

 - Przygotowanie powyższych informacji z pewnością ułatwi Państwu wypełnienie ankiety.
Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej - podsumowuje AOTMiT.  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Newsletter

Najważniejsze informacje portalu rynekseniora.pl prosto na Twój e-mail

Rynek Seniora: polub nas na Facebooku

Obserwuj Rynek Seniora na Twitterze

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych


Dyskusje


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

POLECAMY W PORTALACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu
    Dobrzemieszkaj Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Infodent24
    Rynek aptek House Market Portal Spożywczy Puls HR Property Design
    Koszyk cenowy Sady Ogrody Promocjada Puls HR