Warszawa: 4 lutego w Hali Koszyki eksperci doradzą w sprawach zdrowia



PAP/Rynek Seniora - 01 lutego 2017 15:35


Zdrowe Koszyki - to hasło przewodnie wydarzenia organizowanego w ramach Światowego Dnia Walki z Rakiem, które ma zachęcić do dobrych nawyków. 4 lutego w Hali Koszyki każdy będzie mógł skomponować indywidualny zdrowy zestaw.

Nawyki to integralna część naszego życia - dlatego tak ważne jest, aby były zdrowe. Im więcej dobrych zwyczajów, które powtarzamy każdego dnia, tym dłużej możemy cieszyć się zdrowiem. Pierwszym krokiem może być wzięcie udziału w wydarzeniu "Zdrowe Koszyki", organizowanym 4 lutego w Hali Koszyki w ramach Światowego Dnia Walki z Rakiem.

- Są nawyki, które warto w sobie wyrabiać, bo wzbogacają nasze życie i pozwalają zachować zdrowie. Dlatego w tym roku w Światowy Dzień Walki z Rakiem chcąc mówić o 6 składnikach zdrowia, przygotowaliśmy coś wyjątkowego. W tematycznie podzielonych strefach odnajdziecie inspirację do wdrażania w życie wartościowych zwyczajów, dowiecie się, jak przygotowywać zdrowe jedzenie, przekonacie się, że aktywność fizyczna wcale nie musi być wyczerpująca, zbadacie się, usłyszycie jak zadbać o bezpieczeństwo finansowe oraz odetchniecie - mówi Elżbieta Kozik, prezes stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, które jest organizatorem wydarzenia.

Od godziny 11. do 17. na wszystkich uczestników wydarzenia "Zdrowe koszyki" czekać będzie sześć tematycznie podzielonych stref - Stwórz nawyk, Karm ciało, Rusz się, Badaj się, Planuj, Odetchnij. W poszczególnych strefach każdy będzie mógł zasięgnąć specjalistycznej wiedzy z dziedziny odżywiania, aktywności fizycznej, relaksu, profilaktyki zdrowotnej i finansowej.

- Od lat troszczymy się o ludzkie zdrowie i życie, dlatego kolejny rok wspieramy organizację obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem. Chcemy by Polacy znali skład "koszyka zdrowia" i zwrócili uwagę, że profilaktyka wiąże się z odżywianiem, sportem oraz regularnymi badaniami, ale także z dbałością o zabezpieczenie finansowe - mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy firmy Nationale-Nederlanden, która jest partnerem strategicznym wydarzenia.